Co wyróżnia kurs w ATC
Szkolenie okresowe BHP przy usuwaniu azbestu prowadzone jest przez profesjonalną kadrę, która kompleksowo podniesie Twoją wiedzę z zakresu BHP. Zrobimy wszystko, byś wyniósł z naszego kursu jak najwięcej i poszerzył swoje kompetencje zawodowe!
Przeprowadzając certyfikowane kursy zawodowe, kładziemy nacisk na przygotowanie zarówno teoretyczne, jak i praktyczne. Zatrudniamy wyłącznie doświadczonych specjalistów, którzy przekazują wiedzę w sposób efektywny i przystępny. Przykładamy szczególną wagę do zawartości merytorycznej szkolenia BHP – jako ATC Grupa organizujemy dla dorosłych kursy zawodowe, które umożliwiają rozwój kompetencji i pozyskanie nowych, cenionych na rynku pracy umiejętności. Udostępniamy też wiele przydatnych w nauce materiałów edukacyjnych – warto po nie sięgać w domu, aby lepiej przyswoić informacje, które mają na celu przekazywać nasze warsztaty z zakresu BHP.
O kursie
Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które w związku z wykonywanymi pracami są lub mogą być narażeni na działanie pyłu azbestu oraz pracodawcy i osoby kierujące pracownikami. Termin ważności szkolenia jest taki sam jak w przypadku szkoleń okresowych BHP, czyli dla pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych 3 lata, natomiast dla pracodawców i osób kierujących pracownikami 5 lat. Po tym czasie konieczne staje się odnowienie uprawień poprzez ponowne zdanie egzaminu, a wcześniej przejście szkolenia z zakresu BHP przy usuwania azbestu organizowanego przez ATC Grupę – doświadczony i ceniony ośrodek szkolenia zawodowego.
Czego się nauczysz
Zapisując się na nasze kursy i szkolenia zawodowe BHP obejmujące usuwanie azbestu, kursant posiądzie niezbędną wiedzę i umiejętności dotyczące:
- potencjalnego zagrożenia zdrowia wynikającego z narażenia na działanie pyłu azbest,
- dopuszczalnych i faktycznych stężeń pyłu azbestu w środowisku pracy,
- przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie niezbędnym do organizowania i wykonywania pracy,
- organizowania i wykonywania pracy w sposób bezpieczny dla siebie i innych osób, w tym: środków ostrożności związanych ze stosowaniem odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej, specjalnych środków ostrożności minimalizujących narażenie na działanie pyłu azbestu, zachowania przy wykonywaniu pracy wymagań higienicznych, w tym powstrzymywania się od palenia tytoniu w miejscu pracy,
- postępowania w sytuacjach awaryjnych, a także udzielania pierwszej pomocy osobom, które uległy wypadkom.
Wszystkie te kompetencje, które przekazujemy poprzez nasze profesjonalne kursy zawodowe BHP organizowane w ramach Grupy ATC, umożliwiają bezpieczne i efektywne wykonywanie prac związanych z usuwaniem azbestu. W trakcie szkolenia dokładnie analizujemy właściwości i skład tego materiału, przedstawiamy go jako źródło zagrożenia i prezentujemy techniki oraz metody, które pozwalają na skuteczne pozbycie się go z różnych powierzchni.
Na potwierdzenie zdobytych kwalifikacji uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu wydawane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. To oficjalny dokument, który dowodzi pozyskanych umiejętności – można się nim posługiwać podczas poszukiwania zatrudnienia i w trakcie rekrutacji m.in. w przedsiębiorstwach usuwających azbest. Szkolenie BHP i ciekawe kursy zawodowe organizowane przez ATC Grupę w tym zakresie są zatem szansą na pozyskanie satysfakcjonującej, zgodnej ze swoimi kwalifikacjami pracy.
Jak szkolimy
Jak szkolimy? Przede wszystkim kompleksowo! Zadbamy zarówno o część teoretyczną, jak i praktyczną Twojego kursu, byś jak najlepiej przygotowany podszedł do egzaminu.
Opinie absolwentów
Zapisz się na kurs
Poniżej znajdziesz listę dostępnych terminów, wraz z cenami oraz liczbą dostępnych miejsc.
Sposoby finansowania kursów
Zdjęcia z naszych kursów
Jesteś ciekawy jak przebiegają nasze szkolenia? Zobacz fotorelację z przeprowadzonych kursów na różne specjalizacje – być może niedługo sam znajdziesz się w naszej galerii 🙂
Najczęstsze pytania
Masz pytania? Przejrzyj najpierw listę tych najczęściej zadawanych! Być może właśnie tam znajdzie się odpowiedź na Twoje pytanie. Jeśli nie, skontaktuj się z nami.
-Pracownicy zatrudnieni na stanowiskach robotniczych – co 3 lata, a jeżeli wykonują prace szczególnie niebezpieczne (wykaz prac w ogólnych przepisach BHP) co 1 rok
-Pracownicy zatrudnieni na stanowiskach administracyjno – biurowych – co 6 lat
-Pracodawcy i osoby kierujące pracownikami – co 5 lat
Szkolenie BHP okresowe musi spełniać szereg wymogów określonych w przepisach w sprawie szkoleń z zakresu BHP. Pracodawca może być organizatorem szkolenia i zapewnia odpowiedni poziom szkolenia wynajmując wykładowców legitymujących się wiedzą i kompetencjami w tym zakresie.
Kontakt
Zachęcamy do kontaktu – pomożemy Tobie dobrać odpowiednie szkolenie, termin oraz sposób finansowania.
Jesteśmy dla Ciebie dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 16:00.
Możesz też skorzystać z poniższego formularza!
To najsprawniejsza forma kontaktu – określ, którego ośrodka dotyczy Twoja sprawa, a wiadomość trafi w odpowiednie ręce 🙂